Utama
RPP
bph-icon
Sistem Bersepadu BPH
Soalan
Lazim
Hubungi
Kami
Aduan & Maklum Balas

Aduan boleh dibuat dengan mengisi Borang Aduan di Pejabat Cawangan atau emel kepada Jurutera atau Penolong Jurutera.

Bagi perumahan landed, aduan boleh dibuat menggunakan Sistem Aduan Kuarters (SAKU) https://saku.jkrwpp.gov.my/jkrsaku/

Selain itu, aduan kerosakan kuarters di kawasan apartment Putrajaya boleh menghubungi kontraktor seperti lampiran berikut:

Aduan boleh dibuat dengan mengisi Borang Aduan di Pejabat Cawangan atau emel kepada Jurutera atau Penolong Jurutera.

Aduan boleh dibuat dengan mengisi Borang Aduan di Pejabat Cawangan atau emel kepada Jurutera atau Penolong Jurutera.

Pengesahan pendaftaran adalah dalam tempoh tiga (3) hari bekerja.

Bahagian Pengurusan Hartanah

Jabatan Perdana Menteri,
Aras 2 – 8, Blok F6 Kompleks F, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, Lebuh Perdana Timur, Presint 1, 62000 PUTRAJAYA

No. Tel : 03 – 8091 8500
No. Faks : 03 – 8091 8836

Rujukan

Jata-Negara
Bahagian Pengurusan Hartanah
Jabatan Perdana Menteri

Perkhidmatan kami menyediakan maklumat atau arahan yang tepat dan mudah difahami.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Perkhidmatan ini memberikan maklum balas yang cepat kepada saya.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Panduan pengguna mudah difahami dan membantu saya dalam perkhidmatan ini

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Susun atur dan paparan pada setiap halaman menarik dan mesra pelanggan

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Saya berpuas hati dengan perkhidmatan BPH

Cadangan penambahbaikan perkhidmatan BPH (jika ada):

Created with Perfect Survey