Official Portal of

Main Page
RPP
bph-icon
Sistem Bersepadu BPH
FAQ
Page
Contact
Us
Complaints & Feedback

Aduan boleh dibuat dengan mengisi Borang Aduan di Pejabat Cawangan atau emel kepada Jurutera atau Penolong Jurutera.

Bagi perumahan landed, aduan boleh dibuat menggunakan Sistem Aduan Kuarters (SAKU) https://saku.jkrwpp.gov.my/jkrsaku/

Selain itu, aduan kerosakan kuarters di kawasan apartment Putrajaya boleh menghubungi kontraktor seperti lampiran berikut:

Aduan boleh dibuat dengan mengisi Borang Aduan di Pejabat Cawangan atau emel kepada Jurutera atau Penolong Jurutera.

Aduan boleh dibuat dengan mengisi Borang Aduan di Pejabat Cawangan atau emel kepada Jurutera atau Penolong Jurutera.

Pengesahan pendaftaran adalah dalam tempoh tiga (3) hari bekerja.

Property Management Division

Prime Minister’s Department
Level 2-8, Block F6, Complex F, Federal Govenrment Administrative Centre, Lebuh Perdana Timur, Precinct 1, 62000 Putrajaya

Tel. No : 03 - 8091 8500
Fax No : 03 - 8091 8836

Reference

Jata-Negara
Property Management Division
Prime Minister’s Department

Perkhidmatan kami menyediakan maklumat atau arahan yang tepat dan mudah difahami.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Perkhidmatan ini memberikan maklum balas yang cepat kepada saya.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Panduan pengguna mudah difahami dan membantu saya dalam perkhidmatan ini

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Susun atur dan paparan pada setiap halaman menarik dan mesra pelanggan

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Saya berpuas hati dengan perkhidmatan BPH

Cadangan penambahbaikan perkhidmatan BPH (jika ada):

Created with Perfect Survey