Official Portal of

Main Page
Rumah Peranginan Persekutuan
bph-icon
Sistem Bersepadu BPH
FAQ
Page
Contact
Us
Complaints & Feedback

Charter

Main Services under Charter

Main ServicesCharter
1. Management of purchases and payments, acceptance of revenue collections and preparation of reports required.Make payment within
14 days after the completed document is
received and prepare a report accordingly
within certain period. (Charter)
2. Tempahan Rumah Peranginan Persekutuan Eksekutif dan Rumah TransitApplication result of Executive Federation Resort / Transit House within 24 hour through Integrated Property Management Division System (SBBPH). (Charter)
3. Kerja pembaikan kuarters kosongNon-Structural damage repair works
completed within five (5) weeks from
Letter of Acceptance is issued. (Charter)
4. Kerja pembaikan kuarters berpenghuniComplaints are extended to the respective Facility Management (FM) within 3 days
5. Permohonan Penyewaan Premis Demis di Bangunan Gunasama Persekutuan, Kuarters Kerajaan dan Rumah Peranginan Persekutuan di bawah seliaan BPHMengeluarkan surat keputusan dalam tempoh tujuh (7) hari setelah Jawatankuasa Premis Demis (JPD) bersidang
6. Pengurusan AduanAn initial response to the complaint will be made to the complainant within seven (7) working days. (Charter)
dibuat dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja
7. Permohonan Kelulusan Penyewaan Ruang Pejabat di Premis Bukan Milik Kerajaan PersekutuanIssuing a decision letter within three (3) days after the Office Space Committee meeting. (Charter)
8. Permohonan Kelulusan Pengisian Ruang Pejabat Di Bangunan Guna Sama Kerajaan PersekutuanIssuing a decision letter within three (3) days after the Office Space Committee meeting. (Charter)

 

Jata-Negara
Property Management Division
Prime Minister’s Department

Perkhidmatan kami menyediakan maklumat atau arahan yang tepat dan mudah difahami.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Perkhidmatan ini memberikan maklum balas yang cepat kepada saya.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Panduan pengguna mudah difahami dan membantu saya dalam perkhidmatan ini

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Susun atur dan paparan pada setiap halaman menarik dan mesra pelanggan

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Saya berpuas hati dengan perkhidmatan BPH

Cadangan penambahbaikan perkhidmatan BPH (jika ada):

Created with Perfect Survey