Utama
RPP
bph-icon
Sistem Bersepadu BPH
Soalan
Lazim
Hubungi
Kami
Aduan & Maklum Balas

Aduan diperolehi melalui:

  • Sistem SisPintar
  • Akhbar
  • SMS
  • Panggilan Telefon
  • Biro Pengaduan Awam
  • Borang Aduan
Mendapatkan maklumbalas berkenaan aduan tersebut daripada unit yang berkenaan untuk dibuat deraf jawapan serta mendapatkan persetujuan daripada Setiausaha Bahagian (SUB). Setelah persetujuan jawapan tersebut dihantar kepada akhbar yang terlibat.
Aduan yang diterima akan diselesaikan bergantung kepada masalah dihadapi, contohnya seperti:
 
  • Berkenaan status kuarters (1 -3 hari)
  • Kerosakkan (Bergantung kerosakkan yang dihadapi)
  • Melanggari arahan menduduki kuarters (1 –5 hari)
  • Berkenaan Rumah Peranginan (1 –3 Hari)
Antara maklumat yang dihebahkan melalui email adalah seperti Aktiviti Promosi Kuarters atau aktiviti-aktiviti yang melibatkan Bahagian Pengurusan Hartanah dengan Penghuni Kuarters atau Penjawan Awam.
Jata-Negara
Bahagian Pengurusan Hartanah
Jabatan Perdana Menteri

Perkhidmatan kami menyediakan maklumat atau arahan yang tepat dan mudah difahami.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Perkhidmatan ini memberikan maklum balas yang cepat kepada saya.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Panduan pengguna mudah difahami dan membantu saya dalam perkhidmatan ini

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Susun atur dan paparan pada setiap halaman menarik dan mesra pelanggan

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Saya berpuas hati dengan perkhidmatan BPH

Cadangan penambahbaikan perkhidmatan BPH (jika ada):

Created with Perfect Survey