Official Portal of

Main Page
RPP
bph-icon
Sistem Bersepadu BPH
FAQ
Page
Contact
Us
Complaints & Feedback

Staff Directory

Pejabat Setiausaha Bahagian
NAMAJAWATANSEKSYENUNITNO.TELEFONEMEL (@bph.gov.my)
MOHD IQBAL BIN MOHD NOORSETIAUSAHA BAHAGIAN, PEGAWAI TADBIR DAN DIPLOMATIK , GRED UTAMA CPEJABAT SUBPEJABAT SUB8091 8501iqbal
SITI NORZIELA BINTI SHAMSUDINSETIAUSAHA PEJABAT GRED N29PEJABAT SUBPEJABAT SUB8091 8502siti.norziela
MOHD REDZUAN BIN MOHD FAUZIPEMBANTU OPERASI GRED N11SEKSYEN KHIDMAT PENGURUSANPEJABAT SUB-reduanfauzi
AYUB BIN NGAHPEGAWAI PENERANGAN GRED S44PEJABAT SUBPERHUBUNGAN AWAM8091 8503ayub
SHARIFAH NORRAFIDAH BINTI SYED ZAINUDDINPENOLONG PEGAWAI TADBIR GRED N29PEJABAT SUBPERHUBUNGAN AWAM8091 8504sh.norrafidah
ROZILAWATI BINTI MAMAT @ AZIZPEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N22 (KUP)PEJABAT SUBPERHUBUNGAN AWAM8091 8505rozilawati
HASRIYANTI BINTI HUSSINPEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N19PEJABAT SUBPERHUBUNGAN AWAM8091 8506hasriyanti
KAMARUSLIZA BINTI HARUNPEMBANTU AWAM GRED H11PEJABAT SUBPERHUBUNGAN AWAM8091 8507kamarusliza
MUHAMMAD HANAFI BIN ALI KHANPEMBANTU AWAM GRED H11PEJABAT SUBPERHUBUNGAN AWAM-mhdhanafi
MOHAMAD AMIRRUL RASHID BIN ZAINUDINPEGAWAI TADBIR DAN DIPLOMATIK GRED M48 (M)PEJABAT SUBINTEGRITI8091 8509amirrul
NURUL AINI BINTI KHAIRUDINPEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N19PEJABAT SUBINTEGRITI8091 8510aini
MOHD YUSOFF BIN HASSANPEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N22 (KUP)PEJABAT SUBINTEGRITI8091 8508yusoff.hassan
Jata-Negara
Property Management Division
Prime Minister’s Department

Perkhidmatan kami menyediakan maklumat atau arahan yang tepat dan mudah difahami.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Perkhidmatan ini memberikan maklum balas yang cepat kepada saya.

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Panduan pengguna mudah difahami dan membantu saya dalam perkhidmatan ini

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Susun atur dan paparan pada setiap halaman menarik dan mesra pelanggan

5 - Sangat Setuju; 1 - Sangat Tidak Setuju

Saya berpuas hati dengan perkhidmatan BPH

Cadangan penambahbaikan perkhidmatan BPH (jika ada):

Created with Perfect Survey